Interieuradvies aanvragen

OfficeCity is al ruim 15 jaar specialist in kantoorinrichting. Door onze expertise weten we wat er speelt in de markt. Onze interieuradviseurs en productspecialisten blijven zich dagelijks ontwikkelen door het volgen van producttrainingen en het bezoeken van beurzen. Zo kunnen zij u van goed en ergonomisch advies voorzien.


Het interieuradvies is inclusief:

  • 2D & 3D plattegrond
  • Kleur- en materiaalplan
  • Interieurwens inventarisatie
  • Kantoormeubel en accessoiresplan

Zijn er kosten verbonden aan dit advies?

Dit interieuradvies (t.w.v. 399 euro) bieden wij u gratis en vrijblijvend aan. Dit hoort bij onze service.

Sabine

Projectadviseur

Ricky

Projectadviseur

Vrijblijvend adviesgesprek

met Sabine of Ricky

Onze werkwijze

  • Maatvoering nemen
    Wij nemen de maatvoeringen over van uw kantoorruimte. We willen er zeker van zijn dat alle meubels goed passen met voldoende bewegingsvrijheid.
  • Plattegrond inrichten
    We inventariseren uw interieurwensen en verwerken dit in de plattegrond van uw kantoor die we voor u tekenen. U ontvangt een digitaal exemplaar.
  • Interieur advies
    Aan de hand van de plattegrond bespreken we de keuzes die we hebben gemaakt. Ook geven we u advies over het gebruik van materialen, kleuren en licht.
  • Stoffering keuze
    Wij werken samen met verschillende gerenommeerde fabrikanten op het gebied van kantoorstoffering. In onze showroom laten we u graag de collectie zien.
  • Keuze kantoormeubelen
    We nodigen u uit in onze showroom om diverse kantoormeubelen te bekijken en uit te proberen, zodat u een goede keuze kunt maken.
  • Gratis 3D-ontwerp
    Na de keuze van de meubels, materialen en kleuren verwerken we alles in een 3D-ontwerp. Zo kunt u het eindresultaat beter voor u zien.
  • Offerte
    Wij sturen u de digitale 3D-tekening toe en voegen hier een heldere en transparante offerte aan toe.
  • Oplevering
    We streven ernaar om alle meubels in één keer bij u te laten leveren door onze transporteurs. U kunt ook kiezen voor levering met montage.

Deze klanten gingen u voor

Wij hebben met vele partijen succesvol samengewerkt, van concept tot creatie. Een greep uit ons portfolio:

werkplekken

Hele mooie spullen en een top service! Heel fijn en gedegen advies gekregen waardoor we een moderne en professionele uitstraling hebben kunnen laden in ons nieuwe kantoor. Precies wat we nodig hadden, top!

Mooie spullen en top service

Rondo


Officecity heeft 2x achter elkaar een super service verleend! De Bisley kasten die ik bestelde hadden beide een hele lange levertijd en ze hebben er toen voor gezorgd dat ik alsnog de kasten snel geleverd heb gekregen omdat ik net verhuisd was en anders mijn kantoor niet kon inrichten. Goede duidelijke info per mail en heel vriendelijke benadering aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk. Daar word je blij van!

Super service

XL&- Training & Consultancy BV

Wij hebben goede ervaringen met Officecity. Offerte aanvragen verlopen snel, antwoorden op vragen worden vlot behandeld en de leveringen komen optijd, zoals wordt aangegeven. Tevens is de kwaliteit van de producten goed en zijn de prijzen markt conform.

Wij hebben goede ervaringen

Team Vyverberg BV

Een aantal weken geleden hebben wij een aantal bureaustoelen besteld bij Officecity Kantoormeubelen. De stoelen waren snel geleverd en waren ook allemaal al in elkaar gezet. De bureaustoelen zitten goed en rollen goed over ons tapijt heen. Al om al een fijne ervaring!

Goede bureaustoelen!

Warner Bros. ITVP Nederland

Vanaf bestelling tot aan levering is alles perfect geregeld. Duidelijk communicatie via de mail en ook de bezorger was enorm vriendelijk, hij heeft zelf de kasten mee naar binnen gedragen. Echt een top service!

Top levering

Hooijmans

Kom langs in onze showroom!

Wilt u graag sparren over alle mogelijkheden voor uw kantoor of thuiswerkplek? U bent van harte welkom in onze showroom waar een groot deel van onze producten staat opgesteld. Ook is er een uitgebreid assortiment aan kleurstalen en stofstalen. U bent van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 welkom in onze showroom in Haarlem. Maak bij voorkeur een afspraak zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.


Copyright © 2008-2024 OfficeCity Kantoormeubelen B.V.