Alle genoemde prijzen op Officecity.nl zijn exclusief BTW. Leveringstijden worden aangegeven bij het desbetreffende product. Indien u vragen heeft over uw bestelling of de levering daarvan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

 Algemene bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam Officecity Kantoormeubelen B.V.
Tel 023-3020080
KvK-nummer 57590133
BTW-nummer NL852647141B01
Bank Rabobank Haarlem

Rekeningnummer

BIC

NL94 RABO 0149 3681 78

RABONL2U

Betaal informatie

U kunt bij ons op de volgende manier betalen:

Ideal kantoormeubelen Met iDeal kunt u veilig en gemakkelijk uw bestelling bij Officecity.nl afrekenen.
iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankier programma bij een online aankoop. U hoeft zich niet te registreren en u rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). iDeal is geschikt voor ABN AMRO, Rabobank, Postbank, SNS Bank en Fortis.
Paypal kantoorinrichting Als u met PayPal wenst te betalen, dient u een account te hebben. Aanmelden voor een PayPal-rekening is eenvoudig en duurt slecht enkele minuten. Nadat u bent aangemeld, kunt u al meteen de producten in uw winkelwagen afrekenen. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze op de site van Paypal aanmaken.
vooruitbetaling kantoorinrichting U kunt natuurlijk ook betalen per vooruitbetaling. Bij deze optie dient u de onderstaande gegevens te gebruiken. Zodra wij de betaling van u hebben ontvangen zal uw bestelling zo snel mogelijk worden bezorgd. Vergeet bij het betalen per vooruitbetaling niet uw Ordernummer onder ‘Omschrijving’ te plaatsen in uw internet bankieren of bij uw bank.
Creditcard Betaal gemakkelijk en veilig via uw visa of mastercard. De creditcard gegevens worden veilig verstuurd. Betalen met creditcard is volledig gratis.
factuurbetaling Het is ook mogelijk om op factuur te bestellen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Bedrijfsnaam: Officecity Kantoormeubelen B.V.
Bank: Rabobank Haarlem
Rekeningnummer: NL94 RABO 0149 3681 78
Plaats: Haarlem

Veilig betalen

SSL beveiliging Officecity maakt gebruik van een SSL beveiliging. SSL staat voor Secure Sockets Layer en is de meest gebruikte manier voor het aangaan van beveiligde electronische transacties op het internet. Het SSL certificaat wat Officecity gebruikt zorgt ervoor dat uw betaling 100% veilig gebeurd en uw gegevens te allen tijde veilig zijn.

Offerte aanvragen

Het is te allen tijde mogelijk om vrijblijvend een offerte aan te vragen. U kunt telefonisch, per e-mail of via onze website een offerte aanvragen. Hieronder de stappen om een offerte aan te vragen:

  1. Selecteer de producten in uw winkelwagen
  2. Druk in de winkelwagen op de knop "Offerte aanvragen"
  3. Vul uw bedrijfsgegevens in

Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij binnen 24 uur (m.u.v. maatwerk meubelen), u de offerte per e-mail toezenden.

Levering

Levering vindt plaats binnen de periode die is aangegeven bij het desbetreffende product. Officecity zal er altijd naar streven deze leveringsdatum na te komen. Derhalve is het mogelijk dat leveringstijden afwijken van de genoemde leveringstijden.De genoemde leveringstijden die op onze website staan vermeld gelden als indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Levering houdt in achter de eerst gesloten deur op de begane grond. Inhuizen en montage is mogelijk tegen een meerprijs.

Officecity biedt zijn producten tegen een zo laag mogelijke prijs aan. Verschillende leveringstarieven worden gehanteerd,
zodat bij de bestelling van meerdere producten met een verschillend leveringstarief het mogelijk is dat uw bestelling niet in één keer bezorgd wordt.

Geleverde producten kunnen binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden geretourneerd worden indien deze in de originele verpakking zitten. Eventuele schade aan de geleverde producten dient direct na ontvangst van de goederen kenbaar gemaakt te worden aan Officecity.

Let op: Producten met een levertijd langer dan 3 weken worden speciaal op bestelling voor u geproduceerd. Hierdoor is het niet mogelijk deze artikelen te retourneren na ontvangst. Alle producten met een levertijd tussen de 1-3 weken kunnen altijd retour worden gestuurd, hier gaat het om voorraadartikelen. 

Leveringskosten

Lamba € 0 Alpha € 32,00
Linus € 0 Beta € 35,00
Omega € 8,00 Sigma € 29,00
Keno € 10,00 Gyza € 39,00
Lios € 15,00 Coni € 30,00
Iota € 29,00 Seto € 32,00
Luna € 0 Delta € 33,00
Maroon € 25,00 Rho € 33,00
Helio € 25,00 Zeta € 38,00
Kuma € 25,00 Venus € 38,50

Om de productprijs zo laag mogelijk te houden, slaan wij onze producten op in verschillende magazijnen in binnen – en buitenland, afhankelijk van waar de producten geproduceerd worden. De producten worden dus vanuit verschillende magazijnen naar de klant verzonden en daarom hanteren wij variërende leveringstarieven.

Nabestellingen

Indien u accessoires of opties van producten wilt nabestellen dient u contact op te nemen met onze klantenservice.
Officecity houdt haar website duidelijk en overzichtelijk, waardoor we niet alle opties en accessoires op de website vermelden.

Contact informatie

U kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. Stuur via het contact formulier op onze website uw vraag of opmerking. Wij zullen u zo spoedig mogelijk te hulp staan.

Postadres:

  • Officecity Kantoormeubelen B.V.
  • Zenegroenkade 5B
  • 2015KV Haarlem

Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden

Klik hier om onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden te zien.

Privacy beleid

Alle persoonlijke gegevens worden door ons met veel zorg en veiligheid behandeld. Hiermee houden wij ons strikt aan alle wettelijke regelgeving die van toepassing is op persoonsgegevens.

Klik hier voor ons privacy beleid.

Copyright © 2017 Officecity Kantoormeubelen B.V. - KvK: 57590133, BTW nummer: NL852647141B01