Commercieel Medewerker Binnendienst (32-40 uur)

Functieomschrijving

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het salesteam en het helpen van klanten met hun vragen of problemen. Dit betekent dat je telefoontjes beantwoordt, bestellingen verwerkt, klantgegevens bijwerkt, klanten helpt in onze showroom en offertes opstelt. Je werkt nauw samen met het salesteam en bent een belangrijke schakel tussen het team en de klanten.

We zoeken iemand met goede communicatieve vaardigheden, die efficiënt kan werken, snel problemen kan oplossen, een klantgerichte instelling heeft en een goede teamspeler is. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van klanten over producten of diensten, het geven van advies, het opstellen van offertes, het maken van follow-up op verkoopkansen en het geven van advies en het bijwonen van branche-evenementen.

OfficeCity heeft een hechte en informele sfeer waar persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat. We hebben zelfs een eigen ontwikkeltraject zodat je kan groeien. Combineer dit alles met een ambitieus team, 8% vakantiegeld, een teambonus, meerdere uitjes per jaar, 25 vakantiedagen en een pensioenbijdrage - dan heb je de werkgever van 2023!

Ben jij enthousiast en wil jij onderdeel worden van ons team? Neem contact met ons op of mail ons je CV!


E-merchandiser (32-40 uur)

Functieomschrijving

Als online Merchandiser zorg je ervoor dat het assortiment er online piekfijn bij staat. Je hebt hierin een coördinerende rol en bent de verbindende factor tussen verschillende afdelingen. Om die reden werk je graag in teamverband en je krijgt energie van veel afwisseling in je werk.
Je werkt nauw samen met de Binnendienst en Marketing. Samen zorgen jullie ervoor dat omzet-, marge en conversiedoelstellingen behaald worden. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van het online categorieplan en het spotten van commerciële kansen. We vinden het hierin belangrijk dat je vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt en in staat bent om zelfstandig te werken.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Aanvulling en bevoorrading van de webshop om de omzet te maximaliseren.
  • Verantwoordelijk voor het live zetten van alle producten
  • In samenspraak de productkalender en categorieën bepalen voor het seizoen en dit bewaken
  • Wisselen van pages die aansluiten bij de marketing kalender
  • Content optimalisatie
  • Onderdeel van de integratie van een Product Informatie Management tool (PIM)

Merchandising

  • Analyse van de product perfomance (doorverkoop, omloopsnelheid, ROI) en categorie prestaties
  • Wekelijkse rapportage van de KPI’s. Denk aan : online omzet, doorverkoop, omloopsnelheid, voorraadwaarde, gemiddelde orderwaarde
  • Categorie management
  • Verbeteren van product en categoriepagina's
  • Sturen om KPI’s te verbeteren
  • Schakel tussen de collega’s om producten en categorieën op de verschillende webshops te pushen
  • Hét aanspreekpunt voor de klantenservice op gebied van product en service optimalisaties.

Dit is wie jij bent

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur 1 - 2 jaar werkervaring in een e-commerce of online omgeving; Kennis van platform Magento 2 is een (grote) pre
  • Je kunt goed overweg met data en dit vertalen naar concrete actieplannen. Je bent analytisch, pragmatisch en resultaatgericht
  • Je denkt in heldere processen, procedures en structuren, en kan zaken daardoor heel strak en gestructureerd in een organisatie verankeren
  • Je bent nauwkeurig en precies en kunt goed overweg met cijfers en Excel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een commerciële instelling en vindt het leuk om je in de klant te verplaatsen

Dit is wat je krijgt

  • Een fulltime functie binnen een ambitieus en snel-groeiend E-commerce team
  • Binnen onze dynamische, groeiende organisatie krijg je volop de ruimte voor je ambities en creativiteit
  • Je komt te werken in een resultaatgerichte onderneming met een team van gemotiveerde collega’s waar de deur altijd open staat
  • Een typisch kenmerk van onze organisatie is de prettige, informele werksfeer
  • Daarnaast bieden we een marktconform salaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Ben jij enthousiast en wil jij onderdeel worden van ons team? Neem contact met ons op of mail ons je CV!


SEO Specialist (32-40 uur)

Functieomschrijving

Als specialist in kantoormeubilair en projectinrichting streven wij naar duurzame online groei. Jij wordt de SEO-specialist voor ons E-commerce & Marketing team.

Jouw ruime kennis en ervaring op het gebied van online marketing maken je onmisbaar voor ons team. Jij bent creatief, resultaatgericht en weet plannen om te zetten in concrete acties. Een teamplayer die verantwoordelijkheden neemt en bij speelruimte denkt: waar kan ik nog meer van toegevoegde waarde zijn?

Met jouw open manier van communiceren en goede gevoel voor kwaliteit, pas je prima bij onze no-nonsense, en informele bedrijfscultuur.

 

Jouw profiel

  • Minimaal een afgeronde HBO diploma;
  • Uitgebreide kennis en ervaring met SEO;
  • Je bent een specialist, geen generalist. Je wilt de diepte in en gaat door tot je het juiste inzicht te pakken hebt;
  • Je hebt ervaring met SEO tools;
  • Je hebt een achtergrond in digital marketing en/of e-commerce;
  • Analytisch, creatief, zelfstandig, resultaatgericht en projectmatig sterk;
  • Zelfstandig, proactief, sociaal en communicatief vaardig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis en ervaring met KING, Sumatra en/of Magento is een pre.

 

Jouw werkzaamheden

Je bent verantwoordelijk voor de optimale organische vindbaarheid van onze shops. Je gaat aan de slag om onze vindbaarheid continue te laten groeien. Dit kan door het neerzetten van een doordachte menustructuur tot aan het opstellen van content briefings waarin alle relevante zoektermen terugkomen. Met de SEO-strategieen die je zelf opstelt, monitort en bijstuurt weet je de business te laten groeien. Resultaten maak je inzichtelijk en analyseer je. Je brieft en overlegt met het developmentteam over de technische kant van SEO. Door middel van een zoekwoordenonderzoek brief jij collega's en pak je zelf ook projecten op. Met jouw optimalisaties voor linkbuilding groeit de autoriteit van onze webshops. We verwachten de nodige expertise op het vlak van content, autoriteit en techniek, maar ook dat je je prettig voelt in je rol. Jouw bijdrage is erg belangrijk voor een relevante vindbaarheid en het aantrekken van de juiste klanten. Daarnaast ga je samen met je collega’s OfficeCity helpen groeien en ontwikkelen.

 


Wij bieden jou

  • Een zelfstandige, uitdagende functie van 32-40 uur per week;
  • Werken in een team van professionals;
  • Een marktconform salaris op basis van jouw kennis en ervaring;
  • Goede persoonlijke ontwikkelmogelijkheden, je salaris groeit mee met je verantwoordelijkheid;
  • Een rol met verantwoordelijkheid en veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Mogelijkheid tot het volgen van seminars, trainingen en opleidingen;
  • Reiskostenvergoeding
    Een gezellig en hecht team met een ongedwongen, informele sfeer waar je jezelf kan zijn;
  • Een prachtige werkplek met een sta-zit bureau en iedere dag heerlijke bonen koffie. We zijn gevestigd in een ruim kantoor in Haarlem, met uitzicht op het Spaarne;
  • Een werkplek die goed bereikbaar is per openbaar vervoer (we zitten op tien minuten lopen van Haarlem station) of met eigen vervoer.
  • Leuke teambuilding activiteiten.

Ben jij enthousiast en wil jij onderdeel worden van ons team? Neem contact met ons op of mail ons je CV!

Copyright © 2023 OfficeCity Kantoormeubelen B.V. - KvK: 57590133, BTW nummer: NL852647141B01