Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Misschien is uw vraag al eerder gesteld en vindt u het antwoord hieronder. Als dit niet zo is mag u uw vraag uiteraard aan ons persoonlijk stellen. We zijn u graag van dienst.

Top 10 veelgestelde vragen


+ Kunnen jullie een volledig kantoor inrichten?
arrow

Uw kantoorinrichting is bij ons in goede handen. Wij bieden kosteloze begeleiding bij uw kantoorinrichting. Onze projectadviseurs hebben jarenlange ervaring met interieurprojecten en weten van het meest kille kantoor een luxe werkplek te maken. Lees meer over kantoorinrichting.

+ Wat is de levertijd van producten?
arrow

Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering meestal zal plaatsvinden binnen 5 werkdagen. Lees meer over de levertijd.

+ Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
arrow

Levering houdt in achter de eerst gesloten deur (mits toegankelijk) op de begane grond. Inhuizen en montage is mogelijk tegen een meerprijs. Afhankelijk van het formaat van uw product kan het zijn dat deze per pakketpost wordt verzonden of via één van onze transporteurs. Lees meer over de leveringswijze.

+ Worden de meubels gemonteerd geleverd?
arrow

Op de pagina van een product wordt aangegeven of deze gemonteerd of in delen geleverd wordt. Sommige producten zijn te zwaar of te groot om gemonteerd af te leveren, hierbij ontvangt u altijd een montagehandleiding.

+ Hebben jullie een montagedienst?
arrow

We beschikken over een montagedienst en kunnen elk product monteren. Na de montage nemen de monteurs alle verpakkingsmaterialen retour en zorgen ervoor dat u direct aan het werkt kunt! Lees meer over de montagedienst.

+ Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
arrow

Het retour sturen van een bestelling verschilt per situatie. Als u een product wil ruilen of retourneren, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

+ Ik ben niet tevreden, waar kan ik dit melden?
arrow

Indien u een klacht heeft over de geleverde bestelling of onze dienstverlening, dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen. Laat het ons weten.

+ Wanneer ontvang ik mijn factuur?
arrow

De factuur van de bestelling wordt altijd na levering gestuurd per e-mail.

+ Wat zijn de normen EN1335 en NPR1813?
arrow

In Nederland en Europa zijn diverse normen en regels als het gaat om kantoorinrichtingen. Voor bureaustoelen hanteert men in Europa de NEN-EN 1335 norm. Deze norm zegt iets over de mate van instelbaarheid en de maatvoering van een kantoorstoel. In Nederland zijn er veel lengte verschillen waardoor men in Nederland de NPR 1813 in het leven geroepen heeft. Deze norm houdt in dat een stoel geschikt is voor circa 95% van de beroepsbevolking. Lees meer over Arboregels, advies en voorschriften.

+ Hebben jullie een showroom?
arrow

U bent van harte welkom een bezoek te brengen aan onze showroom in Haarlem. Wij hebben een selectie gemaakt van diverse merken en productgroepen zodat u een goed beeld krijgt van ons assortiment. Indien een product niet in de showroom staat, hebben we diverse kleurstalen en beeldmateriaal.

Heeft u een andere vraag?

Vul hiernaast het contactformulier in en wij komen zo snel mogelijk bij u terug.

U bent van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 welkom in onze showroom in Haarlem. Maak bij voorkeur een afspraak zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.


T: +31 (0) 23 302 00 80
M: info@officecity.nl
Bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:30


Adres:
Henk Schijvenaarstraat 1
2031 VZ Haarlem
Noord-Holland, Nederland

Copyright © 2008-2024 OfficeCity Kantoormeubelen B.V.