Veel gestelde vragen

Antwoorden:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

In onze webwinkel staat bij een product wat de verwachte leveringstijd is. U wordt telefonisch of per e-mail op de hoogte gebracht van de dag en indien mogelijk het tijdstip van de levering.

Worden de producten gemonteerd geleverd?

Al onze archiefkasten, lockers en ladeblokken worden gemonteerd geleverd. Deze kunt u dus direct in gebruik nemen. De bureaus, tafels, houten kasten en bureaustoelen worden geleverd inclusief een handleiding voor montage. Deze zijn zeer eenvoudig en snel in elkaar te zetten. Het is mogelijk om de producten door ons te laten monteren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard kunnen we u te allen tijde telefonisch ondersteunen bij de montage van uw meubilair.

Waarom worden er verschillende verzendkosten berekend?

Wij slaan verschillende meubelseries in verschillende magazijnen op in zowel binnen – als buitenland. Dit is gedaan om de productprijs laag te houden. Dit is de reden waardoor het kan voorkomen dat er verschillende verzendkosten berekend worden. Indien u meerdere leveringstarieven aantreft in uw winkelwagen zal de bestelling ook in meerdere delen geleverd worden.

Ik ben op zoek naar een product dat niet in jullie webwinkel staat

In de webwinkel staat slechts een deel van ons totale assortiment. Indien u op zoek bent naar een specifiek product of een product in een specifieke kleur, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hebben jullie ook een showroom?

Wij hebben een kleine work-in-showroom bij ons op kantoor (ca. 120 vierkante meter). Dit houdt in dat iedere medewerker aan een verschillend bureau werkt, een andere bureaustoel heeft en we hebben hier diverse kasten, lockers en vergaderstoelen staan. We hebben een zeer uitgebreid assortiment kantoormeubelen, waardoor het niet mogelijk is alles in een showroom te laten zien. Producten uit de meubelseries Beta, Sigma, Lamba en Iota zijn wel te bekijken in een grote showroom, neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kunnen jullie ook mijn hele kantoor inrichten?

Officecity kan zorg dragen voor de totale inrichting van uw kantoor qua kantoormeubelen. Wij kunnen onafhankelijk advies bieden, doordat we een diversiteit van merken aanbieden. Voor elk budget kunnen we een passend voorstel doen. Het is te allen tijde mogelijk om vrijblijvend een offerte aan te vragen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit geen factuur bij.

De factuur ontvangt u apart van uw bestelling na levering per e-mail. De factuur wordt ook als PDF bijgevoegd welke u kunt openen met het gratis programma Adobe Reader.

Copyright © 2017 Officecity Kantoormeubelen B.V. - KvK: 57590133, BTW nummer: NL852647141B01