Veel gestelde vragen

Antwoorden:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

In onze webwinkel staat bij een product wat de verwachte leveringstijd is. U wordt telefonisch of per e-mail op de hoogte gebracht van de dag en indien mogelijk het tijdstip van de levering.

Worden de producten gemonteerd geleverd?

Op de productpagina staat of een product gemonteerd of in delen geleverd wordt. Zo worden de meeste archiefkasten gebruiksklaar geleverd, maar ook vele bureaustoelen worden gemonteerd geleverd zodat deze direct in gebruik genomen kunnen worden. Indien een product niet gemonteerd geleverd wordt, kan deze zeer eenvoudig in elkaar worden gezet met een bijgeleverde montage handleiding. We beschikken over een montagedienst en kunnen elk product en project monteren.

Waarom worden er verschillende verzendkosten berekend?

Wij slaan verschillende merken en meubelseries in verschillende magazijnen op in zowel binnen – als buitenland. Dit is gedaan om de productprijs laag te houden. Dit is de reden waardoor het kan voorkomen dat er verschillende verzendkosten berekend worden. Indien u meerdere leveringstarieven aantreft in uw winkelwagen zal de bestelling ook in meerdere delen geleverd worden. Offertes die in zijn geheel worden gemonteerd komen in één levering samen met de monteur.

Ik ben op zoek naar een product dat niet in jullie webwinkel staat

In de webwinkel staat slechts een deel van ons totale assortiment. Indien u op zoek bent naar een specifiek product of een product in een specifieke kleur, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hebben jullie ook een showroom?

Wij hebben een showroom aan de Henk Schijvenaarstraat 1 in Haarlem. Kom vrijblijvend langs in om een deel van ons assortiment producten te bekijken. Kom proefzitten op één van onze bureaustoelen, laat u overtuigen tot het gebruik van een zit/sta bureau en ervaar de verschillende akoestische oplossingen die we bieden.

Kunnen jullie ook mijn hele kantoor inrichten?

Officecity kan zorg dragen voor de totale inrichting van uw kantoor. Wij kunnen onafhankelijk advies bieden, doordat we een diversiteit van merken aanbieden. Voor elk budget kunnen we een passend voorstel doen. Het is te allen tijde mogelijk om vrijblijvend een offerte aan te vragen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie of bekijk onze projectinrichting pagina.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit geen factuur bij.

De factuur ontvangt u apart van uw bestelling na levering per e-mail. De factuur wordt ook als PDF bijgevoegd.

Ik heb een klacht over mijn bestelling of over de dienstverlening.

Indien u een klacht heeft over de geleverde bestelling en/of onze dienstverlening dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen. U kunt uw klacht telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en zullen altijd binnen vijf (5) werkdagen inhoudelijk reageren op een klacht. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht kan de klacht ook worden voorgelegd aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

Copyright © 2020 Officecity Kantoormeubelen B.V. - KvK: 57590133, BTW nummer: NL852647141B01